menu_icon_aboutCreated with Sketch. menu_icon_bikeCreated with Sketch. menu_icon_crosscountryskiCreated with Sketch. menu_icon_hotelCreated with Sketch. menu_icon_houseCreated with Sketch. menu_icon_mapCreated with Sketch. menu_icon_promotionCreated with Sketch. menu_icon_skiCreated with Sketch. menu_icon_skierCreated with Sketch. menu_icon_skipassCreated with Sketch. menu_icon_skischoolCreated with Sketch. menu_icon_snowwarantyCreated with Sketch. menu_icon_specialCreated with Sketch. menu_icon_walkCreated with Sketch.

Reklamation

Vi gör vårt bästa för att din lediga tid i Sälen ska bli perfekt. Är du inte nöjd vill vi gärna att du kontaktar oss.

Ditt första steg är alltid att kontakta vår personal på plats, så att vi har möjlighet att rätta till eventuella fel och brister.

Om du inte har framfört dina synpunkter till oss och vi därmed inte fått möjligheten att rätta till det som brister, så är du enligt våra resevillkor inte berättigad till någon ersättning.

Om vi inte kunde lösa ditt problem på resmålet kan du göra en reklamation. Vi behöver din reklamation skriftligt, senast en månad efter hemkomst.

Fyll i formuläret via länken, med så mycket information som möjligt, det gör det lättare för oss att hantera din reklamation. För att kunna behandla din reklamation på bästa sätt, behöver vi oftast samla in relevant information från berörda parter, handläggningstiden kan därför ta några veckor under högsäsong.

Vi bekräftar med e-post att vi har tagit emot din reklamation.

Reklamation