Sök & Boka

Kundkorg

Erbjudanden

Vill du ha hjälp?

Vår support finns för dig
för att hitta rätt stuga
eller hotell i fjällen
Välj kontaktsätt nedan:


054-10 24 00


Mån-tor 09.00 - 18.00
Fredag 09.00 - 17.00
Lördag 10.00 - 14.00

Webbokningshjälp ›
Maila din fråga ›
Beställ broschyr ›

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev Fjäll:


E-postadress
Förnamn
Efternamn
Postnummer

Vår policy för e-postadresser

Svar på de vanligaste frågorna när du bokar fjällsemester online.

Hjälp med att söka och boka:

• Börja med att fylla i aktuell vecka
• Perioder (välj gärna ALLA PERIODER då får du en helhetsbild övder vad som är ledigt)
• Välj destination (ex Sälen)
• Välj område om du önskar ett speciellt område på destinationen (behövs dock ej och valet finns inte på alla destinationer)
• Fyll i antalet vuxna (samt barn och ålder på barnen när du gör en hotellsökning/bokning)
• Klicka på "Sök"

Vad händer när jag tryckt på sök?

• Nu får du fram vad som finns ledigt i olika perioder (tex sö-to, sö-sö etc)
• För att läsa mer om objektet, klicka på "Läs mer"
• För att boka, klicka på pilen till höger om priset, här kan man se objektsbeskrivning, period, pris samt bokningsbara tillägg (tex sänglinne)

För att boka

• För att boka, klicka på pilen till höger om priset
• Här kan man se objektsbeskrivning, period, pris samt bokningsbara tillägg
• För att utföra bokningen, klicka på "Lägg i kundkorg"
• Nu kan du boka in de tillägg som önskas. Ex: Du vill köpa slutstäd - skriv då siffran 1 i boxen antal för slutstäd och klicka på kundvagnen med nedåtpil. Du vill köpa sänglinne för 4 personer - skriv siffran 4 i boxen och klicka på kundvagnen igen.
• När du är färdig, klicka på "Gå vidare"
• Då presenteras din "Kundkorg" där du kan länka dig vidare till bokning av transport (går ej till alla destinationer).
• Är du nöjd, klicka på knappen "Till kassan"
• Om du inte är inloggad, logga in. Om du inte har någon inloggning, registrera dig enligt anvisningarna

Slutför bokning:

• Nu kommer du till "Kassan, slutför bokningar". Klicka på "Nästa steg" för att gå vidare.
• Är ankomsten 40 dagar eller närmare kommer du till en sida där du får betala med kort
• Är ankomsten 41 dagar eller senare får du välja om du önskar faktura på mail eller faktura på post (25 SEK).
• Godkänn sedan att du tagit del av Resevillkoren
• Klicka sedan på "Slutför bokningen"

Hur får jag faktura och resehandlingar?

Efter en liten stund kommer du att få dina resehandlingar på din registrerade mailadress om du inte valt att få dem på post

Har du fler frågor eller funderingar, ring oss gärna på 054- 10 24 00